Her går eg på magefølelsen

Av og til så skjer ting tilfeldig.
Hadde bestemt meg for at i ettermiddag skulle eg gå på Bygdeheia .Flott topp i Fjaler.
Men vart litt sein av ulike grunner.
Så fekk med meg på Facebook at nokon hadde rydda første delen av den tredje vegen opp på heia..
Tenkjer fortsatt med gru på sist eg gjekk den vegen.
Men det var frå toppen og ned.
Gjekk meg vill ,og vasa nedi ein granskog i timesvis..
Litt av eit syn..
Var ikkje tenkt å ta den vegen idag,men bilen stoppa nesten sånn av seg sjølv i vegkrysset..
Jaja..eg labba no i veg..

Her var eg ferdig med skogsvegen.
Den tok litt lenger tid enn dg hadde tenkt.

Den lengste men lettaste vegen til toppen.
Godt merkt første delen.Fann og fram den siste.
Masse fluger eller kva søren det var.


Svett og forkava

Vert svetten.

Rekreasjon for kropp og sjel.
Idag var eg på rett plass til rett tid.

Ha ein fin kveld❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg