Kor er søvnen henne,skal tru?

Mulig kroppen min trur den klarer seg totalt uten søvn.Ikkje veit eg
Men var trøtt.La meg,sov ein time og dermed så ansåg kroppen min at det fekk vere greit

Så no har eg stått oppatt..Vart rett og slett lei av å ligge å prøve å sove i timesvis:-)
Har prøvd å lese litt ,men nytta ikkje det heller.
Vorten litt snufsete att.
Høsten og dei kalde kveldane og morningane som sler ut,antageleg

Merkelege greier denne søvnen.
Nokon har eit godt sovehjerte.Legg hovudet på puta og vipps…søvnen er der.
Hender her og,men veldig varierande.Går i bølger.
No for tida går eg nesten rundt som ein søvngjengar
Tidleg opp heile veka er nok grunnen.Eg søv best utpå morgonstunda.
Får ta det på lørdag:-)
Kanskje eg skal sette på tven og legge meg på sofaen.Mulig det får fram søvnen:-)

4 kommentarer
    1. Det er så trasig når søvnen ikkje vil kome…. for søvnen treng vi. Eg klarer ikkje legge meg på sofaen… må liksom ligge i senga… og makkar eg lenge nok, sovnar eg som regel…. men det er veldig veldig kjedelig.
      Håper søvnen kom når tv kom på!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg