Kor vart søvnen av

No har eg prøvd å sove i timesvis..
Så sto likegodt oppatt.
Ein skal ikkje sove bort sumarnatta..
Men hadde gjordt seg.
Snart ferieslutt.
Ute er det høstver.
Grått

Gårsdagen var fin.
Kava meg opp på Vardeheia etter gammalt.
Vert for sjelden.
Kan jo berre ta på meg skoa å gå..
Men gjer eg det…naj..
ein får vere som ein er…
Kor vart ferien av..
Igrunnen like sliten fortsatt..
Null energi…
Men.men går seg nok til.
Morgenstund har gull i munn…
Jau…kanskje eg skal sove på sofaen med tven på.
Hjelper av og til.
Er trøtt som berre det..
Mykje elendigheit på nyheitene
Sommerferietid

Ha ein super fredag.
Gamla bør sove litt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg