Korona og kjendis på køyret

Idag har eg ikkje gjordt ein skit
Kva eg igrunnen har gjordt på heile dagen er uvisst,men den er plutseleg over.
Så her ligg eg på sofaen og høyrer på vind og regn som rusker i huset.
Litt småkvalm etter å grytt i meg formykje middag og chips..

Vore hos Frisørstova og fått farga denne etterveksten…jada burde vel latt det grå overta…men har ikkje lyst…

Koronasmitta er kommen til kommunen.
Måtte vel det og eingang.
Så direkte overaskande er det ikkje.
Men vi har liksom vore i vår eiga trygge boble.
Litt sånn slappe med avstand og handvask..
Men det er fortsatt av høgste viktigheit.
Dritlei av å lese om idrettsutøver som har misbrukt div.
Håper han kjem seg ut av uføret,men burde vel kanskje tatt til vit før han blei tatt..

Kjøpte roser til meg sjølv idag.
Ærleg fortjent tenkte eg❤


Ikkje så stor bukett,men er jo grenser for kor høgt eg set meg sjølv.
Det eg planla å gjere idag får eg ta imorra.
Innever då og..
Og her trengst litt opprydding.
Litt kos med innever og

God helg

2 kommentarer
    1. Fine roser, og så fin du var på håret. Jeg skal IKKE la gråhåret overta. Liker å ha farger overalt jeg 🙂 Sittet og proppet litt jeg også. Mett..Spist lite før i dag da..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg