Lørdagspizza


Lørdagspizza.

Utseende er ikkje så viktig og smaken..tja..
Var svolten og tenkte att..Lager meg pizza.
Toro er tingen.
Kjøttdeigen vart bruna.
Henta fram pizzafyll i skuffa.
Fekk nytta resten av kvitosten og i ovnen bar det.
Gamlemor sette seg framfor pcen..
Pizzaen vart litt godt stekt,men brukande..
Smaken var derimot ikkje den eg trudde..
God var den,men noko var feil.

Ut i bosset.Opp med posen.På med brillene..
Tomat og urter….Kortid kjøpte eg den?
Liker best med løk eg..
Jaja..uten briller kjøper eg mykje rart.
Var grei nok.Åt meg mett og vel så det.

Men uansett greit å få den brukt sidan eg eingang hadde fått den i hus.
Frose resten i posjonsstykke.
God lunchmat.
Greit å ete før seinvakt..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg