mangel på microbrikker

Litt skummelt når bilproduksjonen stopper heilt opp fordi dei mangler nokre små brikker.
Vi er veldig sårbare i verden,når det meste stopper opp på grunn av ein pandemi
Desse små brikkene er jo i det meste.

Helsevesenet er ein klimasynder.Verdens høgaste klimautslepp..Ikkje bra for eit av verdens rikaste land.

Kven får fredsprisen idag skal tru?
Reknar med det er nokon innan miljøbevegelsen,men kven veit

Regner ute idag og.Var ekstremt med vind her i natt.Iallefall høyrde eg det bråka ute,så må ta meg ei runde og sjekke kor ting er.
Small iallefall ganske kraftig
No er det heilt stille,mn venter med å gå ut til kroppen orker bevege seg,tenkjer eg.
No er den temmeleg fastlåst og vil berre ha fred.
Så eg drikk kaffi og får med meg nyheiter.

Er så mange skuddtilfeller no syns eg.Skremmande.

Arbeidshelg.
Viktig å slappe av og tanke krefter mellom jobbøktene.
Kjekt på jobb,men helgane er ofte travle syns eg.
Er nok fordi at vi mangler den der todagersfrien. Ein dag å hente seg inn,og ein dag og nyte:-)
Har jo fri ein dag før,og ein dag etter,men ikkje heit det same
Men,nokon må halde verda igang,så helgejobbing er noko ein må gjere enkelte av oss.
Og det er jo ikkje berre i helsevesenet

Trøsta er at det skal regne,så er innever uansett

Eg er tett i nasa og småforkjøla.Småslakk,men går seg vel til med litt parcet får eg håpe.

Må nok ha meg ein tur ut i vestlandsbunaden…

Litt kaffi til berre:-)
God fredag

2 kommentarer
    1. Regner her også. Men skal ut en tur. Litt kraslete i halsen. Men har tatt en test som ser ut som negativ. Er jo mye sånn krasling rundt om kring nå. Små -snufs på mange.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg