Mus i hus

Grøss og gru..
Starta forrege veke i kjellaren.
Hadde eit kinderegg liggande i vaskerommet..
Plutseleg hadde papiret vorte skrella av og halve egget oppete.
Sikkert greit at det var halve att til meg,men eg kaller det å stjele.

Så gamla sette opp felle og starta inspeksjon..
Det halve egget fekk ligge i fred og ingen mus i fella..
Merkelig..
Heldt til eg skulle fylle nytt vatn i vaskebytta eg bruker til tapetbløyting..
Der oppi låg innbrudstjuven..
Håpa at no var det gjordt.
Har jo snart sånne eletriske museskremmara i alle rom..

Tusla trøtt inn på badet i gårmorgon..
Plukka opp genseren og oppdaga..
Den var opptatt.
Usikker kven som skvatt mest.
Den velfødde musa eller eg..
Men eg skreik høgast..
Fy søren..der går grensa.
Ikkje har eg fleire bad heller..
Fekk no tilslutt på plass to feller uten at gjesten fekk sleppe ut av badet…
Den var ganske påtrengande.
Smelte att døra og gjekk til naboen på toalettet..

Jaja.hadde senvakt og klarde å unngå badet til 04.
Banka skikkeleg på..riste i døra..kikka inn.såg eine fella var tom.
Skunda meg det eg kunne og smatt utatt.
Har absolutt ingen interresse av slike besøk..

Men,skjekka i felle nr 2 under skapet før eg reiste på jobb…
Sorry for musa,men no er den flat.

Har satt oppatt feller,men bør nok flytte litt på dei så eg ikkje går i dei sjølv..
Trur dei må ha vant seg til den høge lyden på dei eletriske dingsane..eller er døve..
Kva veit eg,men eg vil ikkje ha dei på besøk..
Inntil vidare torer eg bruke badet..
Kor dei kjem inn må fuglane vite..

Ha ein fin onsdagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg