Når gamla går i svart

Er ikkje så veldig tolmodig at det gjer noko..
Har de prøvd fjerne tapet som er rett på sponplata…
Fy s…seier no eg.
Tenkte eg skulle ta meg ein time å fjerne litt tapet i prosjektet mitt.
Var berre litt att på den veggen ..
Eg har vett.skrapa.vett og skrapa og fått av 20 cm….
Er kanskje ikkje søndagsarbeid,men tviler på det går lettare i morra heller..ikkje får eg vekk den tapeten som er oppunder lista heller..
Har ikkje så lyst å fjerne den.
Ingen Tid for hjem ferdigheiter hos meg
Er det noko som får fart i pulsen så er det gjenstridig tapet..
Så eg fann ut at dette var ikkje dagen..
Laga meg pannekaker i stadenn..
Var i det minste godt.
Hadde det vore lyst ute hadde eg gått meg ein tur.
Mørke og høstver frestar ikkje..

Er nok begynnt å friskne til..

Hadde meg ein kort tur på utsikten før idag..
Fjellturer frister ikkje for tida

Høsten er ikkje mi tid.
Men imorra er nok ein dag
Tid for hekletøy og tv


Må roe ned pulsen litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg