På høg tid

Kan ta på joggeskoa og trakke rett opp på fjellet ..Men gjer eg det?
Har rett og slett ikkje hatt lyst opp der på månader..
Kvifor veit eg ikkje.
Er berre vel 300 meter,men er mykje bortover,så tek litt tid.
Syns igrunnen turen på Vardeheia er super..
Men magefølelsen skal ein ikkje kimse av.
Men snart er det hjortejakt og idag var dagen.
høsten om hjørnet.

rekreasjon for kropp og sjel.
Høstfargar er så vakre

Ser ned på nabobygda

Tid for pause og rikelig drikke.
Glad eg gjekk for lang bukse.
Langt gras og busker og kratt,men varmt nok.
Åt bær,kosa meg på tur og lurte på kvifor eg ikkje har gått her på lenge..
Men no er det gjordt..

Har skritteller på telefonen..
Ikkje alltid den er med meg,men idag har eg gått mykje tur med telefonen ser eg.
Den har skikkeleg fått lufta seg.
26000 sånn ca..
Må antageleg ha bevega meg litt.
Berre synd matlysta aukar..
God kveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg