Regnvertanker

Regner snart vekk og renn inn i ein hekk
Ikkje rart eg samler formykje spekk
Er liksom perfekt å sitte inne å ete
Breie meg skikkeleg på sofa og sete
Kanskje eg burde tatt meg ein regnverstur
Før eg rekk å verte skikkeleg sur

Er sikkert mykje eg kunne finne på å gjere
Ikkje berre sitte og fundere i mi eiga svere
Men har eg lyst berre syte å klage
Gremje meg over min voksande mage
Sjå ut som gravid når ein er over 60
Er ikkje det minste kos eller seksi

Bør kanskje heller finne på noko kjekt
Gå meg ein tur eller besøkje litt slekt
Kanskje ta meg ein tur å handle
Ikkje at det er noko eg ser ut til å mangle
Treng ikkje alktid vere det store
Gamla er ikkje så vanskelig å more
Hjelp iallefall ikkje å syte over veret
Er berre bortkasta og overdreve

God lørdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg