Sjuk eller lat?


Frys…
Og det med varmepumpe og rødglødende vedovn..
Kvifor veit eg ikkje og er igrunnen heller ikkje så nøye.
Oslofrøkena har vore sjuk heile ferien stakkars.syns ikkje ho var så mykje bedre idag.
Men er på veg heim.
Anten er gamla berre trøtt og sliten,eller forkjølelsen jobber for å komme på besøk
Godt å ha fri og med god samvittigheit ligge strekk ut.
Skikkeleg nyte pynta hus.
Ete masse usunt og tenkje at….etter nyttår…då skal eg legge om vanane…
Ikkje idag iallefall.
Mykje eg legg planer om,men verre med gjennomføringa.
Men ,ein kan jo drøyme..så lenge ein fortsatt ser forskjel på draum og virkeligheit.

Så får eg sjå kva 2019 har å by på.
Ikkje godt å vite
Idag skal eg berre la humla suse

.

.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg