Sjuk svak og dårleg bak

Så heimedag og sofatid
Ute herjer storm og regn.
Dvs.er nok stiv kuling ,men auker på.
Står rett på hus så rusker godt.
Ved og batterilys er klar.
Kan nok bli strømstans
Sånn sett ein grei dag å vere sjuk på.
Går nok over
Vurdert å gå til postkassa,men trur det får vere.

Vannstell og inntørking gjer susen ser det ut som.Grønne fingrar det har eg ikkje.
Ikkje har eg vorte ferdig med julegaver eller fått julematen i hus.
Vert nok ei råd.

Sofa og tv.
Mest repriser.
Litt småekkelt med vinden.
Auker i styrke.
Verst når det er mørkt,for då ser ein ikkje kva som skjer.

Naturkreftene skal ein ikkje spøke med..
98
Slit med mønsteret på armen.

Midstill mønsteret,tel deg ut frå pila som visast midt på ermet kor du skal starte på diagrammet..
Jau…
La opp ein ny.
Held på å telje meg ihel..
Skal nok prøve tillatt ein gang.
Nesten so eg dukkar kvar vindråse som rusker i huset…
Er nok berre starten…
Vorten brei som ei låvedør og bedre vert det ikkje av julekjeks og julemat.
Trur eg tek meg ein liten lur her eg ligg.
Ha ein fin kveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg