Skifte over natta:-)

Er så vand med at Kokkejevel ligg på toppen av blogglista at eg skikkeleg sperra opp augene ..
Anna er sånn plutseleg dukka opp på toppen
Berre kjekt det altso,men vart litt overraska:-)

Men vi håper jo på skifte i toppen politisk og nokon av oss,så kanskje det er eit tegn:-)

Her i vest er iallefall sola alt kommen høgt på himmelen.
Eg har nett komme ut or senga og funne kaffikoppen
Gleder meg til fridag og ingenting på tapetet:-)

Koronatalet stig og minner oss på handvask og avstand.
Lå gløyme når vi endeleg har åpna opp eindel.
Trasig visst ein må i karantene.

Ser at eg må gå over med støvkluten i det minste.
Sola avslører det ho ikkje bør
Vurderer ein tur i skog og mark.
Ryggen hadde nok hatt godt av det.Men vert ikkje den første timen iallefall.
Først må gamlemor våkne:-)
Ha ein fin dag

4 kommentarer
    1. Ja et skifte i politikken hadde ikke vært så dumt….. vi får se….
      Nå skal jeg og hunden ut og gå i fjellet – så får jeg se hvor langt vi går 🙂

      Lag deg en fin dag og god tur når den siger på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg