Småsur gamla

Den følelsen..
Du veit når ein kjenner seg sur og småirritert og ikkje heilt veit kvifor.
Reine lemmenet.

Det er då eg held meg for meg sjølv.
Er ikkje vert eg blander meg med folk.
Litt sjølvinnsikt har eg endå..
Hjalp ikkje heilt med luftetur heller.
No har eg grytt i meg ein masse mat og chips..
Vart berre verre..

Starten var sunn og god…

Ser nett i solnedgangen eg og.
Godt eg har fri imorra.
Humøret snur nok om ikkje idag😁

Ser tv og lar humla suse.
Følelser betyr at det fortsatt er liv..
Hadde det ikkje vore mørkt skulle eg gått ut og jobba litt…

Går seg nok til
Ha ein fin kveld0

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg