Snakk om å ha kjøpt mandagsbil

Larris er sjuk igjenn..
No må eg sei eg igrunnen er begynnt å dra i meg..
Starta ikkje..Minus 1 grad…Kom ikkje på tale..
Så etter å ha krangla ein dag,vart han henta..
Mykje å gjere i desse dagar på redningsbilane,så eg la nøkkel i bilen..
Dei kunne bli seine…
Men…å verte vekt 03.30 med spørsmål om kor eg bur er litt i overkant av kva eg syns er greit…
Jaja…Larris vart henta og har visst skifta eit batteri..
Om eg trur det er gjordt med dette…
Lurer på om bilen i det heile var ny…
Aldri hatt slike problem med gamle bilar…
Noko er rivande gale spør du meg…
Ikkje i form sjølv heller..
Smittsomt..Hissig er eg og
Kanskje eg og bør skifte batteri..
Prøvde ladde opp med ein spasertur idag…

Vakkert.
Merker det vert lysare .
Snøen gjer jo sitt

Larris er fortsatt bortreist.
Kan ikkje hente den sjølv, så venter på at nokon av mine håpefulle har tid…
Inntil den tid haiker eg.
Kjekt med omsorgsfull kollega som tek vare på ei gammal kjerring.

1 kommentar
    1. Kjedelig når bilen ikke vil.

      Ja, tenk så kjekt om vi kunne lada eller bytta batteri når vi trengte. 😉 Men det er vel for enkelt for oss mennesker. Vi må gjøre ting på annet vis, og det er sikkert greit.
      God bedring til både deg og bilen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg