Sol og sur,kald skoddevind

Den følelsen når eg har fri,ser ut på ei nydelig sol og skyfri himmel

Yes..på med sommertøyet og ut..
Det er då ein syns det er noko skit å bu ved kysten.
Sur kald skoddevind som ikkje akkuratt innbyr til soling..
Ikkje har eg eit stille hjørne heller..
Rusla litt rundt.
vakkeet med strandnellik

Kan jo gjere litt i hagen,men har ikkje lyst.
Rett og slett lat og trøtt etter natt..
Dufter godt av pinseliljer og syren..
Litt har eg i hagen..overlever tross manglande stell..

Trur eg klær meg i vindtett og rusler ein tur..
God fredag frå forblåste kysten

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg