Søndag og tidleg mørkt

Kva skal vi med vintertid igrunnen.
Bryr meg lite om lyse morningar.
Den timen om kvelden derimot…
Men kven høyrer på meg..
Vore i kjellaren og prøvd å få arbeidslyst..men vart for svak..einaste som skjedde var at eg vart sur på heile greia…
Tenkre eg kunne male på noko av tapeten,men..nei…
Kjem vel i mål til slutt..
Burde nok skifta vindu i same snuren..
Ser ut til å verte eit dyrt prosjekt…
Men men.

Er søndag så eg slapper av med god samvittigheit..

har regna nooko volsomt.

Vakkert

Frisk luft er aldri feil…

Mens eg angrer litt på heile prosjekt oppussing trur eg eg heller ser om naboen har det bra..

God søndag

1 kommentar
    1. Ja, en tur ute er den beste for sjela. Det blir dagen bedre og lysere- Fine bilder du har tatt også.
      Jeg hadde også en lat/hviledag i går:) Ikke ut engang for været var ikke bra:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg