Syndefloden

Steike kor det har hølja ned
Nesten som det vert skremmande med desse volsomme regnbygene
No får vi altså returen for den flotte sommaren

Sikkert regna like mykje i mm.på nokre få dagar som det gjer på ein månad.
Akkuratt no er det opplett,men kjem vel meir
Er meldt kaldare
Bør nok bytte ut dei slitne sommardekka med noko som held bedre på kalde dagar.

Psyker meg opp til tannlegen..
Veit eg skal bore to hol,så det er berre å skjerpe tannpussen heretter.Dyrt med desse hola.
Bruker liksom heile fridagen på opplegget.
Har ikkje time før halv to.Bruker ei stund på køyring og mykje på å kvi meg.

Må ha meg ein handlepause undervegs.
Treng kattemat ..Det er tomt.Ga nett ut siste rest og nærmast krise:-)Iallefall for katten
Vurdeer ein luftetur før eg reiser,men vet ikkje helt…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg