Teke på…

Sliten
Nett klart å få i meg litt mat.
Sånn skikkeleg svolten og sær var eg
Sær er eg endå.
Sår i tannkjøtet etter behandlinga.
Bedøvelsen er ikkje ute endå heller
Men måtte til.
Tannkjøtbetennelse er noko skit.
Topploket er ikkje det det engang var.
Ikkje høyre eg og ikkje ser eg og hjernecella har tidvis ferie.

Energien er på eit bunn- nivå
Lyspunktet er..
Det lysner litt for kvar dag og vi nærmar oss vår.
Hoggormen har visst begynnt å krype or hiet..om det er eit lyspunkt….usikker
At han gidd i ruskeveret.
Kanskje han berre er svolten.
Håper energien kjem med lyset.

Må nok riste litt i meg sjølv i tillegg…
Men ikkje idag

2 kommentarer
    1. Mye vi kan utsette til i morgen 😀 Trenger ikke gjøre ALT i dag heller. Her er det litt “småtteri” å ta fatt på også…He-he…men vet ikke om det er stort å gjøre med det. Bare godta at sånn er jeg blitt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg