Tilbake til normalen

Grå dag ute og eg har berre lyst å sove lenge:-)

Ser ut som alt er svart /kvitt.Ein svart eller kvit dag.
Litt rart.Er jo sjelden noko er det.Svart eller kvitt meiner eg.Slik ellers i livet.

Blir meir og meir grått ute.Sånn ullent:-)
Fridag og kjenner det kan gjere godt med ein inne og slappe av dag.
Lese og strikkedag.

Jula nermer seg med stormskritt
Har ikkje kjøpt ein einaste presang…Aner rett og slett ikkje kva eg skal kjøpe eg.Ynskje har eg ikkje sett noko til
Dvs.har fått ei ynskjeliste.Litt greit å vite kva ein treng,eller har lyst på.
Her er det ikkje snakk om dyre gaver,men gaver etter lommeboka.

Er igrunnen glad i førjulstida og jula.Familietid og innekos.
Advendstida syns eg er den finaste.
Bake litt kjeks og få julelukta inn i huset.
På jobb og for en del.

Lage eigne tradisjoner:-)
Her er det ikkje så mange familietradisjoner.
Blit ofte slik i familier med turnusarbeidara.Vi tek det som det kjem:-)

Skremmer meg med aukande koronatal og lurer på korleis reglane blir for jula iår:-)

Solskjer har fått sparken.men lønn for resten av livet,og vel så det 🙂
Så kanskje det ikkje var så verst.

Budsjettet i kommunen skal vedtakast.
Ikkje berre berre det og av og til så går det trill rundt.
Men kjem nok i havn i år og.
Syns alltid dette er ei vanskeleg prioritering uansett.
Er som med privatøkonominen.Den må gå i ballanse ellers går vi på ein smell:-)

Her skal eg hente meg nok ein kopp kaffi og berre våkne litt:-)

4 kommentarer

Siste innlegg