Trøtt i trynet

Er ikkje nokon morgenfugl akkuratt
Men kjem meg no or senga.

Til og med fått i meg frukosten

Ser ut til å verte ein fin dag.
Burde kanskje gått ein tur…
Ikkje endå ..
Har nokre turnuser til godkjenning…dei får vente litt.
Hadde meg eit oppfriskningskurs.
Eit must av og til.

Greit å utveksle erfaringer.
Det skjer stadig nye ting,og tolking av avtaler kan gjere ein sprø.
No skal vi snart til med årsturnus,mens mange no fornyer avtalane til det bedre.
Lærer så lenge ein lever og oppdager at …eg kan no litt.

Gidd ikkje sjå på dei no kjenner eg.
Bør vere opplagd😊
Ha ein super dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg