Trøtt som ein spa

Søvn er til tider mangelvare.
Har jo vore vindstille lenge.
Når no vinden prøver rive ned huset nattestid,ja då er jo eg våken må vite.
Pissever ute.
Var så smart å ta papirboss og plast ned til hovudvegen igår…
Så no har eg kava meg ned og fått dei på plass att.
Håper otto står iro til bossbilen kjem.

Var surt.
Sterk vind og våt snø…
No sakner eg kulde og sol.
Alt kan bli ein vane.


Lurer på kor mykje snøen har knekt

Verskifte og mildare..
Har vorte litt godt vant i det siste.
Tilbake til det normale vinterveret.
Svarttrosa har hatt samling hos meg..
6 stk som krangler om maten med småfuglane.
Går med litt fuglemat når det er kaldt og snø..
So no sit eg her..
Trøtt,morgongretten og stiv og støl.
Prøver finne litt positivt fokus på dagen
Kjem nok…men idag tek det berre litt

Ha ein fin mandag❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg