Utilsikta reklame for vinmonopolet:-)

Ikkje enkelt.

Idag har eg vore på stand som vanleg om lørdagane i det siste

Som vanleg sto vi side om side med senterpartiet:-)
Vi er gode venner og skal forhåpentlegvis samarbeide 🙂
Men til saken
Sånn i full fart idag kom eg på at eg måtte ha ein pose til bosset.
Ser ikkje så veldig godt på nærthald uten briller.
Tok den første og beste.Vel inne festa eg posen på sida av teltet.Utsida.Godt synleg….
Levde i trua at det var sånn pose frå matbutikken…
Før ein tidlegare kollega lurte på om det var lurt med reklame for vinmonopolet…
Gjeld å finne svar fort,så eg sa at…Vi er jo for folk flest:-)
Men eg hengde altså posen litt mindre synleg….Har gjordt same tabben før…
Typisk meg..Og eg drikke igrunnen aldri alkohol….Jaja..Det er det ingen som trur:-)
Sånn typisk meg:-)

Er igrunnen trivelg å stå på stand.Idag var eg frykteleg glad for at vi endeleg har fått oss telt.
Der måtte våre gode samarbeidspartnara hjelpe til med å sette det opp:-)
Samarbeid er viktig uansett kva ein jobber med

Det rare lykketrollet mitt har liksom litt hedersplassen:-)

No er det nyheiter med påminning om det fryktelege som skjedde i usa 11 september

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg