Yes

Av og til er alt eg treng
Ein gode sofa eller ei seng.
Å berre flate ut etter middag
Trengs slett ikkje vere ein søndag

Så etter fiskemiddag og litt sjokolade
Vurderte eg om eg skulle bade
Men tenkte at sjølv om eg er galen
Så ligg nok det langt over normalen

Så eg gjorde det eg likar som best
Enten no det er til kvardag eller fest
Eg slengde meg ned inni teppet mitt.
Mulig eg står oppatt om berre litt

For idag er eg ikkje innstillt på tur
Kroppen min ville ta seg ein lur.
Så her ligg eg og pleier min kropp.
Må sei eg syns det er berre topp.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg