☺Bygdeheia .Den som ikkje vil den skal:-)

Klarde no å få på meg tursko og klær og komme meg ut..
Var det som var tyngst.
Har ikkje vore på bygdeheia sidan i fjor høst…på tide

Totalt ute av form

Var litt snø i føremiddag

Vakkert

Snakk om rekreasjon og balsam for sjela

Vått..
Ikkje så lett å sjå kor ein skal stige når snøen dekkar
Men…ein merkar det når ein stig feil😁

Supert jobba
Det er nokså lenge sidan sist eg var her
I mellomtida er dette forvandla frå ein plankehaug til rasteplass😀

Flott varde

Nydelig utsikt..litt kald vind..
Skjønner ikkje kvifor eg ikkje har vore her på lenge

No er eg igang
Skal bruke desse toppane i ytre Fjaler meir framover
Nett passeleg lange😂eller korte
Alt ettersom

Vore ein super dag rett og slett😚
No nyt eg solstrålane i le for vinden.
Klokka nærmar seg 18😀

No har gamla det godt😚

#natur#tur#foto

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg