Gamla på langtur med støttekontakt☺

Det gjeld å ha dei rette kollega og støttekontakter.
Iallefall visst ein er uten retningssans og småpysete

I dag har eg gått frå Trangane opp til Laviksåta.deretter til Sauesyken og nedatt til Heggebø med verdens beste støttekontakt❤

Rett og slett fantastisk

Liv Kirsten er super😎Uten anstrengelser fekk ho gamla til topps😉

Var bratt.Gamla fekk prøvd uthaldenheita.
Snø i liene😉
Men på eit eller anna merkeleg vis kom gamla seg opp.Til å med uten att eg fekk følelsen av å vere til heft❤

Var rett og slett fantastisk å nå toppen
Mestringsfølelse❤

Hårreisande tilstandar på toppen etter å ha svetta i oppoverbakken

Heilt magisk oppå fjellet.
Utsikt overalt

Lang tur men flott over fjellet
Tørt og fint no.

Her var vi farleg svoltne😊og vi måtte ned i ein dal for å klatre oppatt til neste post
No gjekk eg for ein ting
Matpause på neste topp❤

Rett og slett ein kjempedag☺

Skogsveg nedatt i Leirvika eller Heggebøen.
Her var benk og greier med utsikt til skipsverftet😁

Vel nede var det for Liv Kirsten å køyre meg nesten til Lavik for å hente min bil❤

Tusen takk til super turfylgje og støttekontakt☺
Fekk meg opp alle stigningar.
På flata er eg næmlig sjølvgåande❤

Må jo få med den fine utsikta frå utsiktspunktet:-)

3 kommentarer
    1. Der så det flott ut ja.. alt blir så pent med blå himmel! Kos med tur og niste :)) Og bra du fikk med noen som “dro” deg til topps :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg