Gamla og Gale Lise i farta:-)

Sånn drittdag idag.Sov lenge og vel
Trur det tok litt på igår
Fekk i meg frukost og rikeleg kaffi
Sånn skikkeleg piss sur.
Det er då eg er glad eg er aleine.
Rett og slett ei gammal pottesær kjerring🙂

Då høyrde eg Gale Lise..
Fysøren for ei megge..!!!
Sjå til å få på deg regnkleda og kom deg ut…!
Passer deg ikkje å mulke på den måten…

Gamla labba avgårde..
Låg eindel småbitar av tre og ein rull takpapp på vegen..la det til sides og tenkte….ikkje onsdag og åpe på bossleveringa idag.?..sikkert nokon som har mista dyrbar last…

På tilbakevegen kom ein bil på innsamling..
Håper dei fann det meste☺

Litt blomstrar det mellom ugraset mitt og

Litt kjekt med roser☺

Denne har vokse seg stor..
Brukar å verte tatt av vinden desse buskene mine.

Gjorde godt med ein tur i duskregnet..
Tenkte eg skulle laga lasagne til middag og strengt tatt burde eg rydde litt idag og…
Ser ikkje ut.Uff….
Får rive det dårlege humøret utover husarbeidet…då går det iallefall unna☺

#ironi #Humor#blomster

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg