Funderer☺

Storbrann i Portugal og nett vore brann l London.
Mange liv går tapt.
I kamp mot elden har vi ikkje så mykje vi skulle ha sakt
Naturkreftene er sterke og vi mennesker strekk ikkje alltid til ,sjølv med gode hjelpemiddel..
Skremmande
Her i vest er det regn og slett ingen sommarfølelse.Lite vi kan gjere med det.
Får ta det som det kjem.Hjelp ikkje å irritere seg over det heller.
På østlandet er det godver.☺
Sånn er det no berre

Eg slapper av.Forkjølelsen vil ikkje sleppe taket helt..den klamrer seg fast.
Lihestklyvet idag…Dei slepp no verte solbrende og får dusje undervegs.
Glad eg slepp.
Har faktisk aldri vore på Lifjellet, så mulig eg burde ha tatt meg ein tur…Haster ikkje
Lenge sida eg var på fjellet i det heile.
Ikkje hatt lyst eller ork.
Får ta på meg vestlandsbunaden og rusle meg ein tur etter vegen…men ikkje nett no☺
Rart med det…sånn opp og ned kva ein orkar og ikkje…

Les nyheiter på nettet:
20 passasjerer alvorleg skadd av turbulens .trudde bagasjen i hyllene var sikra…skummelt.Brannen herjer fortsatt i Portugal…

Trist….

 

Kanskje eg skal lage meg litt middag.

Bevege meg vekk frå sofa og tv.
Hekler no litt innimellom…og rekker opp…tek si tid.

Men kan ikkje sitte her heile dagen:-)

God søndag:-)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg