Søndagsaktivitet😉

Pissver ute for å sei det pent.
Sidan eg kjenner at eg brukte dette hersens kneet formykje igår så får eg ta straffa idag

Rart kor ein regnverstur frestar når ein ikkje kan gå…
Koser meg med lotta på tv og krimboka. Litt wordfeud må til..Fins ikkje flink men syns det er kos😁

Kanskje eg kunne rydde litt i blad og div sidan eg alikavel er inne….
Frestar ikkje.Lat😁

Feriever…Ikkje hjelp i å reise etter godveret heller når eg må sitte i ro.
Ja ikkje heilt då…
Må nok aktivisere meg litt.
Å sitte å putte i seg godsaker er ikkje det store i lengda…
Nei her må nok gamla ta seg kraftig i nakken…
Dette her nytter ikkje

#ironi#humor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg