Bestemorkos❤❤❤

Nett fått servert middag💟
Frøkena har skjønnt det…
Besta treng ikkje så mykje mat i slengen❤

Nydeleg turver og alle spring på fjellet får eg inntrykk av….
Men her sit eg…Stakkars:-)

Manuellterapeut på mandag.
Håper ho veit råd…dette er ikkje det store…

Barnebarn derimot er gull vert❤

Er mykje som føregår på ein gang..
Er no prinsessa som multitasker…
Litt meir avslappa forhold til tilverelsen storebroren😂

Det greie med ungar er at dei er ganske så direkte.Er det noko dei lurer på så spør dei…
Det er då ein må tenkje over kvifor ting er som dei er, og kvifor eg gjer som eg gjer😐

Utstyret må vere i orden😚
Kjekt med liv og røre..
Til og med besta vert i godt humør 😗

Så får eg no heller halde ut blokkfløytespeling …med moderne musikk…fritt etter hovudet til prinsessa…
Kan jo vere ho vert berømt eindag…
Må berre litt øving til😎

Vert nok fjellturar på meg og sjølv om det ikkje vart som eg planla..
Får satse på ein fin høst😗

Ingenting slår det privilegiet å vere bestemor:-)Så når ein er nedfor og deppa er desse to den beste medisinen:-)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg