Mareritt😣Heia Skifjorden☺

Ein gang i året har vi Skifjordagen😙
Første helga i August
Før var det siste helga i juli men då er det jo Utkantfestivalen på Skjerjehavn😙
Vi vil jo helst ha med oss dei få ungdommane vi har..
Ikkje for det…kvar helg føregår det jo eit eller anna..

No har vi og fått vårt eige bryggeri i bygda.#skifjordenbryggeri 😙
Tøft at nokon vil satse😑
åpning 5 august

No likar ikkje eg øl men andre gjer.
Positivt at nokon tør satse😙

Men…tilbake til Skifjordagen..
Har liksom fått innkjøpsansvaret…
Til maten…
Mat og beregning er ikkje mi sterke side…
Har hatt mareritt om manglande bestillingar og sinte svoltne folk i fleire veker…
I dag har eg fått litt hjelp..
Jadå…har gamle innkjøpslister…
Men ikkje alltid så lette å skjønne og menyen er litt forandra..
Vi må jo lage det vi kan komme ifrå…
Forandring fryder heiter det…
Handlelista er levert på butikken og eg kjem nok fortsatt til å drøyme om sinte folk og mangel på eit og hitt..

Har bestillt strålande sol den 5 august og dagen vert nok super.
Kjekt når folk samlast😑
Åpning av bryggeri og samling på kaia på Bjørnestad..Kan det verte bedre😍

Her har vore eit helsikens ver inatt.og idag…
Vår herre er gått heil av skaftet..
Kjøpt seg ny kraftig høgtrykkspylar med turbo..
Prøver vaske heile ytre strøk på sjøen…
Men vi klamrer oss fast..

Har vore meg ein tur i mi supre regnjakke😙jaja…fullt regnutstyr…
Feilen er at dei puster ikkje så vert svett og forkava..Som de ser så er eg ikkje god:-)
No er eg nydusja vel plassert i sofaen

God kveld 🙂

4 kommentarer
    1. Kan slenge meg på bestillingen av sol, sånn at i alle fall det går fint.
      Jeg likte etikettene på flaskene jeg. Veldig godt.
      Her på stlandet blåser det masse, men mye regn kan vi ikke brife med 😀
      Men, jeg kan brife med ny gul regnjakke når uværet setter inn. Det fikk jeg i bursdagsgave i juni, og jeg har heldigvis ikke fått brukt den enda. Eller naturen hadde trengt en liten skur 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg