Gamla på fisketur😁

Nydeleg på terassen hos mamma og pappa.Kjekt med sommar og sol sjølv om ikkje alle er like glad i varme..

For vi har nemlig fått ein sommardag med varme😉
Gamla fekk akutt lyst på fisketur…
Ikkje glad i bølger…
Og under over alle under…fekk meg ein tur på sjøen

Mykje båttrafikk…i motsetning til dei fleste andre så har eg ikkje stor hurtigåande båt…
Mange av dei..og dei køyrer fort og dei lager bølget…stooooore bølger.
Så klamra meg fast…

Hadde eg skulle ha overlevd på sjølvfanga fisk hadde eg svolte ihel..

Null fisk på meg…men båtføraren fekk no 3 ørret og 4 makrell pluss småfisk han kasta uti att….

Trur eg fekk feil fiskeutstyr😑Kan umulig ha vore meg…la jo mi sjel i det..
Men nydeleg på sjøen

Fyrlykta ved innløpet

Nydelige Ivershavna

Petra😙var med heile vegen

Snart ferdig demontert den der

Nydelig knallblå sjø
Rekreasjon for kropp og sjel mellom kvar båt som fresa forbi…
Pysa på tur😙småbåt er småbåt

Følelsen av å sjå ut i det uendelege

Kjenner eg snart må utatt på
.😆
Håper iallefall at det ikkje vert så lence til..
Men det må vere stille altså.

Helst ikkje så mykje båtar ☺

Fått litt fleire fregner..
Har ete opp makrellen og har ilt i magen…
Slik er det når ein har liten sjølkontroll
Men har hatt ein fantastisk sommardag

Til og med godt igang med ny krimbok

På den andre sida av fjorden skin sola fortsatt..
To timar sidan den forsvant her😙
Men kva gjer vel det…
Eg er godt plassert i sofaen..
Tv og avslapping

 

#fiske##sjø#humor#ironi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg