Heilt fortapt

Hadde i grunnen ikkje trudd eg skulle følt det slik når det vært stille rundt meg .
Rart dette at sjølv om ein er van med å vere åleine ,så vert det veldig rart når ein har hatt folk i huset i ein periode og alle har reist..

Litt rart uten prinsen.
Han var overlykkelig over å komme heim😙
Trur ikkje han har hatt nokon nød men er rart med det.
Han var ikkje heilt fornøgd med at eg hadde vore hos frisøren…Besta skulle vere bustete på håret…
Neste gang han kjem får eg la vete å kjemme meg😙Eg som skulle gjere godt inntrykk

Vurderte å ta meg ein fjelltur etter gammalt men har ikkje hatt magefølelsen for det
Så i staden har gamla tråkka langs vegen

Vurderte ei stund om eg skulle tatt meg ein tur med Pengesluket, men ikkje magefølelsen for det heller.
Sol ute😙men fuktig så i hagen hadde myggen fest😉
Så då gadd eg ikkje gjere noko der heller🤡
Lese ferdig boka mi.Skikkeleg god.
Så no må eg finne meg ei ny.
Rikeleg å ta av

Mulig denne er bra.
Kjende det var greit å lese ein vanleg roman etter gammalt.
Men krim er ikkje å forakte det hellet.
Gamla er litt rastlaus men går nok fort over.

Er nok sola😙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg