Hårvask med forviklinga

Søren ta meg ikkje lett å vaske håret kun med venstrehanda og med ei høgre som lagar eit sørens liv berre eg leear på den

De kan tru eg ser ut på håret

Hadde nok vore ein fordel å ha kort hår…No har eg ikkje det

Er ein sammenfiltra hårvase i beste madam mim stil

Lukter ikkje godt heller…Uff

Må nok gjere eit nytt forsøk idag men eg gruer meg…

Trur kanskje kanskje eg må be om litt hjelp.

Irriterande å vere så hjelpelaus..men høgrearmen er vond så ikkje så Enkelt

Igrunnen så er det mykje ein kan trene seg opp til

Må berre senke krava og ete det som går greiast med feil hand..

Kjenner eg vert irritert av å ikkje få ting til

Litt usikker på korleis dette brotet gror ihop.

Kanskje eg berre har ein dårleg periode..

Røntgen torsdag heldigvis..Håpar det beste. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg