Nyvaska hår😙

Føler meg nesten som eit nytt menneske😙
Snille mamma har vaska håret mitt så no er det reint…

Prøver kutte ned på smertestillende i håp om at litt av kvalmen gir seg…
Litt usikker på om det er lurt…
Jaja..ikkje enkelt å vere menneske

Vert iallefall lei av å ligge på sofaene..
Men er i grunnen den beste plassen😙
Kanskje eg slit den ut så eg kan skaffe meg ein ny😙
Ikkje for det…den er god å sitte og ligge på

Men men…tida går og gjensidige består

Lange dager når ein ikkje orker nokon ting..full forståelse for pappa der…eg kan no i det minste lese..
Har tross alt berre brote armen…
Men smertefullt er det like forbanna .. .håpar det går fort på fram…
Sjølvopptatt vert ein iallefall..ser jo dei rundt meg men lite eg kan vere til hjelp…trist det og

Kjenner eg tenkjer meir over kor lett vi har for å sei…det kan då ikkje vere så gale…og kor mykje vi meiner og tenkjer når andre er sjuke eller har brote noko..Korleis ting virkar og korleis ein reagerer på medisin og smerter er forskjellig frå person til person..vi er ikkje like..

Eigne erfaringar er bra som ballast men andre kan reagere ulikt…
Vi takler og ting ulikt..sånn er det berre

Er lov å syns synd i seg sjølv men hjelper lite😗

1 kommentar
    1. Jeg synes også synd på deg! Og det er jammen lov å synes litt synd på seg selv… Håper du får litt mindre smerter snart og ikke er så kvalm..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg