Bitte litt misunneleg

Sit og ser på utlagte bilder frå venner som nyt helgas godver i fjellet..
Eia var eg der..
Men er vel ofte slik..
Det vi ikkje kan frista mest..
Slett ikkje sikkert eg hadde gått på fjellet hadde eg kunna
Men gått tur hadde eg og Gleder meg til å kunne rusle rundt litt lenger enn 100 meter..

Fått nydeleg lammefrikase til middag.
Berre velstand med søstrene heime på helgebesøk.
Kiloa som forsvann dei første vekene er komne på plass att desverre.
Lett med trøsteeting.
Sykkel vm.
.Litt imponert over folkehavet på Askøy og Bergen idag..
God reklame☺tommelen opp

Funne fram ny bok..

Armen knurrer litt ..misfornøgd med tilværelsen.
Gamla er lei men Sånn er no tingenes tilstand.

Nydeleg helg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg