Elastisk med høgt liv

Ja noko anna nytter ikkje..
Bukser altså..
I tillegg må dei vere rimelig vide i låra så ein får dei på..

Så er det berre å stappe alt det lause nedi buksa og håpe det held seg på plass…eller at det får plass..
Søren ikkje enkelt..

Jadå.. veit eg burde trene magemusklene og meir til…

Sukk og stønn..
Ikkje noko treningssenter her..
Går fint an å trene heime..
Berre at det vert ikkje..
No prøver eg psyke meg opp til ein tur ut i storm og kulde…med nedbør..

Har fått på meg ull under..
Og joggebukse..
Slepp stappe så lenge ingen ser meg..
Mulig det var det eg burde..gå i klær som stramma..jaja…

Ikkje i dag…
Fått i meg frukosten.Høyrer på nitimen og seier til meg sjølv…

No skal eg snart ta meg ein frisk flott luftetur😙

God lørdag😁

#humor#ironi

2 kommentarer
    1. Slike bukser er behagelige å ha på seg. Jeg har på deg trenigsbukse i dag, men jeg har en nokså sløv dag på sofaen, og der blir jeg i dag og i morgen. Kjenner smertene etter operasjonen, og jeg sov ikke så mange timene i natt. Fant ikke riktig liggestilling med arma.
      Får jo dårlig samvittighet når jeg ikke får gjort noe i huset, eller har mulighet til å dra på trening. Av og til på lørdager eller søndager drar jeg på trening, og da trener jeg overkroppsøkt som armer, rygg, skuldre, bryst og mage.
      Ønsker deg en kjempefin lørdag 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg