Mus i hus💣

Høyrer det kravler oppetter veggen
Kalt ute antagelig.. .
Fytti
Sakner Rolf…fantastisk til å halde musene vekke…litt smågal katt…

Burde hatt meg ny..
Trur det kryr av smågnagere..
Ikkje glad i desse krypa

Der for den nattesøvnen .
Kunne no funne seg ein annan stad å bu…
Søte på film…men likar dei ikkje

Skulle sette opp ei felle hin dagen..no funkar ikkje høgrearmen helt ,så den small att…
Fins nok andre nyare typar…

Greiare med katt..
Går ein ute her av og til, men den vil ha mat frå boks…lite hjelpsom og freser ved tilsnakk😑

Gje det var sommar heile året!!!!

1 kommentar
    1. Usj! Jeg grøsser ved tanken på mus! Jeg er ikke så glad i disse småkrypene jeg heller!
      Egentlig er jeg kjempeglad for at kattene mine er innekatter slik at de ikke kommer inn med musefangst til meg. Jeg hadde hylt!
      Ønsker deg en kjempefin og god natt 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg