Mat til besver

Ikkje så greit når ein er glad i mat
Då vert det ofte litt mykje på mitt fat
Ein skal ikkje kaste,det har eg no lært
Så då trykker eg det ned om det går noko tregt

Litt salat må ein ha ,det er jo så sunt
Kva som skjuler seg under;har ein nesten då gløymt
Måtte ete opp alle rester frå igår
Er det løye eg har fått musegrått hår

No er eg kvalm av meg sjølv og det eg stapper inn
Får nyver i panna og roser i mitt kinn
Magen den verker og minner meg på
Går an å ete mindre og bruke dei små grå

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg