Full vinter🤓gardinoppheng til besvær……

Uff seier eg berre
Syns faktisk kulden og godveret var supert
No laver det ned og alt er kvitt…
Snømåking med venstre er bale…
Vel skal eg trene med høgre …..

Tatt ned nokre gardiner idag…
Gjekk supert det med venstre…
Gløymde liksom at dei skulle oppatt…

No vart det mange mindre pene ord…
Lang spasertur og mykje frustrasjon…
Fann tilslutt ei løysing…
Ikkje heilt smertefri men dog…
Gardinene kom opp og eg har fått trening så det held i bøttevis…

Har ikkje tenkt å ta dei med att på lenge for å sei det sånn…
Men dei trengde ein vask…
Skal ikkje vere enkelt…

Litt lei av å ikkje få ting til..

Men går jo på fram om ikkje så brått..

Ser med grøss og gru på snøen…
Jaja…
No har eg iallefall ikkje tenkt å bevege meg stort..
Nyt fredagskvelden i sofakroken godt inntulla i pleddet mitt…
..
Ikkje 20 år lenger😁
God fredagskveld😍

2 kommentarer
    1. Av og til er jeg glad av vi bor i gammel bygård, hvor snøen smelter av seg selv på utsiden… Og at jeg har samboer som ikke er så glad i jul, så vi trenger ikke pynte så veldig 😀 Konser på julekalender på bloggen jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg