Musikkbasar og ruskever

Vore på musikkbasar.
Rettelig triveleg 😚
Flotte gevinster og god mat å få kjøpt

 

Spennande for aspirantane med første opptreden ilag ned korps og for publikum😍

Vann til å med

Vart mindre koseleg då eg skulle på flyplassen.
Endå så til eg skulle ta av frå vegen til Førde…
Plogen hadde nok fått motorstopp😎
Glad eg kom på flyplassen …
Utrivelige rett og slett..

Snedden flyplass😍men dog
Etter ei stund venting kom heldigvis jr.. .
Glad å sitte på i slikt ver😑
Her ute med kysten er det berre regn heldigvis..
Syns det er kaldare ute så vert nok kanskje glatt att…

Jaja…
Eg har laga meg mat og har ikkje trengt å Rikke meg av flekken meir på ei stund…
For meg kan det verte vår og det i ein skittkave…

God søndagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg