Gammal og åreforkalka💣

Er eit slit å køyre bil fortida…
Når ein då er så svimete og sløv at ein ikkje svinger av vegen der ein skal ,så vart det i tillegg meir enn to mil ekstra…
Hipp hurra…
Pissleten og lei..
Svolten er eg og…
Har hivd innpå ein smertestillende.. .
Fått middagen på gli og kaffi i koppen..
Til å med gått av meg litt frustrasjon🤣

Går seg nok til..
Larrisen går so ei kule han..
Ville og heim..

Eg syns eg har vore usedvanlige grei heile veka..
Så kjøpte meg tulipaner❤

No er det sofa
God fredag

2 kommentarer
    1. Huff da <3 Ikke noe særlig å ha smerter. Håper det går seg til <3 🙂
      Jeg fikk presset inn en treningsøkt på overkropp i dag, men måtte ta ibux og parasett da jeg kom hjem fordi jeg hadde smerter i håndleddet. Brukte skinna mi hele tiden på trening.
      Jeg har også prestert å kjøre feil. Mannen min og jeg var i Sverige for mange år siden, og vi skulle til Umeå i Nord Sverige for å besøke et vennepar av oss. Vi skulle ta av ved Østersund, men jeg forstod ikke helt hva min svenske venninne sa. Vi kjørte rett frem vi, men da hadde vi kjørt 1 1/2 time for langt. Det var kjedelig det!
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg