Slagholer og fylling

Under runda mi igår trefte eg på to karar som eg trudde fylde i hola i vegen.
Endeleg .
Dei er mange og store…
Men den gang ei..
Antar dei kun fyllte i dei små hola der tussane prøver grave seg til Kina..
Dvs.sprekke langt ned i asfalten..
Må sikkert vere fleire cm

Først kom ein liten lastebil.
Ut kom ein kar med nettbrett.
Gjekk bak..fyllte eit par dl asfalt.. ned i holet..
Bak stoppa ein varebil.
Ein mann med spa kom ut.
Mens han glatta ut asfalten, noterte den andre på nettbrettet.

Viktig med internkontroll.
Slik fortsette dei.
Kjekke kara og dei gjorde nok jobben sin…
Men eg må innrømme at eg ser ikkje store forskjellen.. .dvs..ingen i det heile..

Marit har fått sølv i Ol og gamla er stiv og støl og forkjøla😊

Ha ein fin laurdag

2 kommentarer
    1. Så fyllinga hjalp altså ikke overhode? Ja, Marit fikk sølv, og en skiskytter -jente også sølv 🙂 Og jeg har fått meg ny tur-jakke , ikke i sølv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg