Trur det er ein rise oppi lia🤓

Helsikes kor det bles
Det dundrer oppi liene så ein skulle tru der var ein rise som rasa rundt i irrsinne

Nesten så eg syns det er litt skummelt
Veldige krefter i naturen

Isfritt på vegen igjenn.
Hadde meg ei runde ut ein tur
Valde gå der vinden tok minst..
Og veg no litt…ikkje så lett å kaste meg or vegen

I dag har eg ikkje gjort nokon verdens ting…rett og slett lat
Ja ete har eg jo…selvfølgeleg…

Funne fram att gardina…
Uff…ikkje heklelyst heller eg…

Håper vinden stilner både her og i Ol.
Der er det jo tragisk…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg