Fy fasan….men det er vår

Dautrøtt.. .
Lite søvn og dundrane hovudverk

God morgon verden
Sola skin og det er 5 grader😊
Litt meir i sola då..

Utendøra skal leverast idag.
Føremiddag…
Elsker slike tidspunkt.
Er håplaust…
Er då ein må halde seg heime frå 08 til minst 12..
Eg et middag lenge etter det…
Jaja..
Får vere glad den kjem…

Er vel no eg burde ta med meg kaffekoppen på altanen og nyte  godveret….prise våren liksom…
Naij.. .

Trur eg skal nyte den inne…
Snart få på med sko og jakke og rusle meg ein tur.
Hjelper nok på muskler og humør😉

#humor#ironi

2 kommentarer
    1. Jippi! Det er vår nå ja 🙂 Skal begynne å ordne og kose opp på verandaen vår nå slik at vi kan få en koselig uteplass der i sommer.
      Her skinner solen fra en skyfri himmel, og det er 10 grader ute 🙂 Snøen smelter, og humøret er sprudlende 🙂
      Selv har jeg bronkitt og tar det med ro. Får ikke lov å trene før jeg er ferdig med pencelinkuren, og på mandag kan jeg ta opp treningen. Jeg gleder meg kjempemasse 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg