Skal sei det vært fart i sakene😊

Her går ein frå sommar til høst😊
Men det regner…
Endeleg litt vatn på meg og sa Larris.
Stakkaren var nærmast attgrodd😎

Kom i god tid til sjukehuset idag.
Antagelig sjebnen😍fekk med meg flott korsang frå desse damene her.
Veldig flinke.
Og når auge i tillegg held seg stabilt
Og gamla slepp sprøytene, er det jo reine feststemning.

Fått meg blomst og heime venta brev i postkassa.
Kortet gjorde susen .😊

Så no sit eg her blid og fornøgd og ser ut på ruskeveret😊

Premie og allting🤗
Berre lekkert
Russland skal starte Vm.
Reine reklamesendinga…
Sånn passe fotballgal
Men litt får eg no med meg…

Burde nok heller tatt på meg vestlandsbunaden og rusla ein tur…er jo mildt😊.. .etterpå…kanskje😁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg