Fytti katta

Ikkje Berre Berre med desse kosedagane…
Har brukt ettermiddagen til sofasliting og eting…
Skulle tru eg var utmagra og ikkje har sett mat på lenge…
Uteaktiviteter freista ikkje ei heller innendørsaktiviteter….
Kun sjokolade og mat….og meir sjokolade og mat…
No har eg vondt i magen og er kvalm…
Sånn kan det gå..
Ledigang er rota til det meste😎

Tomt…visste ikkje eg likte dei ein gang eg…
Uffameg…
Trur eg må finne på noko anna i morgon…detta går ikkje…
Men fekk no sjå Russland vinne 5-0 og skiløparane nyte regnværet i Oslo…
Sånn går no dagane…

Trur eg bør gå å legge meg før eg et endå meir…
Røyksuget vert erstatta med mat..
For etter 3 år har eg det fortsatt…
Merkelege greier…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg