Fjellsko og rabarbrasuppe😍

Hadde meg ein roleg start på dagen idag..
Sånn skikkeleg kosa meg med kaffi og god frukost❤
Søndag…
Var då gale Lise dukka opp…
Ga på å plaga mi dårlege samvittighet og synkende form…
Så på med sko og på fjellet bar det…
Vert mykje pusting og småpauser for å hive etter luft

Vakkert er det om det desverre er tilbake til våte og litt småtrasige tilstander…

Men kom meg no opp i dag og

Like kjekt å nå målet kvar gang.
Er noko eige med det å stå på toppen og speide rundt seg.
Er jo ikkje høge fjellet
Litt anna med dei som går Lihestklyvet idag.
Har ikkje vore der.Ser det frå stoveglaset sånn laaaangt borti der…
Mulig eg går ein dag.. .kven veit

Var godt å lande på altanen til ho mor.

Nyte blomstene og ikkje minst.
Få servert nydeleg rabarbrasupoe

Rett og slett kjempegod.

Har landa i sofaen.
Fått med meg at Serbia vann sin kamp.
Funne meg kaffi..
Tulla meg inn i teppet..
Livet er ikkje så verst

 

#foto #tur

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg