Gamla og matlysta

Litt for glad i mat og har ein veldig søthunger.
Når eg først startar tek det aldri slutt.
Hadde eg no fått hjernen til å skjønne at det er greit å stoppe før ein får mageknip.
No er eg stappfull av mat og søtsaker og kunne godt ete meir…Var med nød og neppe eg klagde stoppe
Og det kl 22 om kvelden.
Sprøtt…
Kan ikkje skulde på andre heller.

Må liksom gå i skog og mark for å ikkje ete…
Men fann blåbær😍
Regnet ser ut til å vere like om hjørnet.
Ser det regner lenger inne
Ikkje vann eg i lotto..
Var i grunnen planen.
Flaks er vel ikkje det eg har mest av.
Må nok tene til livets opphald med arbeid😀
Hatt tre veker ferie og det har gått kjempefort.
Heldigvis har eg 4.
Kommen godt inn i latmannslivet.

Trur eg burde fått meg ein hobby med bevegelse…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg