Mord og mysterier

Fredagskveld herifrå sofaen.
Heldig med kjøpet av den…
Sofaen altso..
Nesten altfor god…
Herifrå skjer det meste…
Iallefall når eg har litt lite søvn bak meg og prøver snu døgnet…

Har nett lufta meg litt…
Latskapen lenge leve..
No er det strikk og krim…
Kos det og for ei halvgammal heks…

Har lite med arbeidslyst…
Kanskje eg skal bevege meg litt…
Er til vurdering..
Merkeleg kor makeleg eg er vorten med åra…
Men ser at folk vert veldig aktive som pensjonistar…så er eit håp

Inntil den tid så gjer eg som denne her…
Sit godt planta på reva

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg